Atentie LEAPSA!

Azi mi-a trecut prin cap o chestie ciudata. Insa m-a surprins extrem de placut. Iau telefonul si dau prin agenda de nume fara sa ma uit ( nu trisati! ). Dau in sus, dau in jos si tot asa.... pana ma opresc. Stop! Il apelez pe respectivul si il injur de toate alea fara sa stiu cine este. Aud cateva silabe si inchid.... Pffff ...ce senzatie ciudata. Ma uit pe cine am sunat si incep sa rad fara sa vreau, in mine amestecandu-se o stare de teama in ceea ce priveste reactia respectivului ( bun prieten de altfel ) si o chestie pe care aveam sa o inteleg mai tarziu. Imi suna telefonul. Amicul:" -Bai, esti nebun? Ce dracu te-a apucat?" Ii explic omului despre ce e vorba si ma crede.

Ce a urmat a fost de toti bani. Restul zilei am fost unul dintre cei mai veseli oameni de pe planeta, fara motiv, poate doar sadica idee ca i-am facut farsa aia blegului ala m-a rasturnat de pe o parte pe alta. Am sa o mai fac iar cat de curand altcuiva, atunci cand simt ca am moralul scazut.

Deci am hotarat sa fac din aceasta experienta leapsa, si i-o pasez Biancai, ca tot spunea ea ca o urmaresc. Ce zici stelisto? Te bagi? Curaj. :) Suna la intamplare pe cineva din agenda ta, injura-l si apoi povesteste ce si cum. Dupa aia, da leapsa mai departe. :)

1 comentarii:

13 septembrie 2008 la 12:31 Anonim spunea...

Normal ca ma bag ;;) De fapt m`am bagat deja :))

Trimiteți un comentariu