Dedicatii... Fara numar

Tuturor celor cu o mana la inima si una la genitale, ¿tu de mic ai vrut sa fii asa? . Injura si fugi.
.
Tuturor celor care acum vor capul conducatorilor de la FRF si LPF. Priviti in urma. E ca si cum un politician v-ar fi spus " Stai linistit, si eu te voi fura insa iti voi face o reducere", insa nu v-a spus. Ca si cand unul ca mine ar fi scris ceva si v-ar fi spus " Nu citi mai departe de cel de-al zecelea rand, pentru ca dupa aceea nu fac altceva decat sa ma repet".
.
Scuzati-ma ca nu am reusit sa ma exprim de alta maniera. Imi puteti spune ca sunt la fel de execrabil ca si textul asta. Ca nu sunteti de acord. Ca nu va intereseaza. Insa nu ma puteti acuza niciodata ca nu ati stiut tot timpul ce oamenii sunt acolo, in acele scaune inalte din fotbalul romanesc.
.
Sunt la fel de vinovat ca si voi. Am stat si m-am holbat la ei cu mainile bagate in buzunar.Tehnologia, democratia difuzoarelor si a microfoanelor a multiplicat vocile. Avem o parte din vina ca nu i-am intoxicat cu ignoranta pe cei care ne intoxica. Rezultatul se vede acum iar dreptatea o tinem sa ne putrezeasca in maini. Maini inclestate si totusi bagate in buzunarele pantalonilor.

.
Insa am o satisfactie si anume aceea ca zilele trec si ei vor fi amintiti ca unii dintre cei mai hoti conducatori ( scuze pentru pleonasm ) din istoria fotbalului romanesc post-revolutionar.
.
Iar acum o dedicatie si pentru voi verii mei, cei care mi-ati fericit verile, Prunea, Lupescu, Popescu si alti de Escu... Stiu, si stiti si voi, ca cu ceva noroc, mai tarziu sau mai devreme, vom muri cu totii, fiecare cand i-o suna ceasul, insa nu e nimic mai nasol in toata treaba asta morbid de definitiva decat sa mori de mai multe ori in drum spre destinatia finala. Pentru a evita asta, va recomand o metoda infailibila. Atat timp cat voi veti decide, totul va fi bine. In ziua in care voi ati lasat pe altii sa decida deciziile voastre, pentru mine ati mai murit putin si odata cu voi si cateva din zilele voastre de glorie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu