DIAREEA LUI DEACONU


Spumegam de nervi pentru că am fost nevoit să plec de acasă şi nu reuşeam astfel să pot viziona Rapid - Steaua. Aveam o presimţire. Presimţirea mea era că joi seară una dintre cele două avea să iasă definitiv din cursa pentru titlu. M-am împăcat cu gândul şi m-am calmat. În Madrid este linişte, este Săptămâna Mare la spanioli şi lumea a ieşit grămadă-buluc din capitală spre locuri liniştite în care să îşi petreacă sărbătorile pascale. Am ajuns într-un bar, undeva în mijlocul Madridului iar pe plasmele agăţate pe pereţi era retransmisă semifinala Cupei Spaniei dintre Valencia şi Barcelona. În tur pe Nou Camp, se terminase egal, 1-1. Returul a fost de exceptie. Andrenalină pură, ritm infernal şi un rezultat pe măsura celor petrecute pe gazon. 3-2 pentru Valencia care se vedea ajunsă în finală acolo unde va da piept cu echipa lui Cosmin Contra, minunea numită Getafe.


Am ajuns târziu acasă şi incerc să aflu care a fost rezultatul de pe stadionul Giuleşti. Stupoare. Văd un titlu care pe moment m-a făcut să zâmbesc gândidu-mă la o instantanee durere de stomac a arbitrului : ” Băi, l-o fi apucat diareea”. Da de unde norocul ăsta. “Te-n-gură treabă !” Meci întrerupt, cucuie, m..e ! , brichete, suspendare, premeditare, Lovin parcă sărbătorea revelionul, restul steliştilor caştigaseră la Loto, cei de la Rapid făceau ca trenul, lipsesc trei minute, vorbe mărunte, “îs ale mele”, “ba îs ale mele”, punctele, rejucarea, nejucarea. Deaconu, Becali, Rednic, Copos, Argăseală, Lupescu, X-ulescu, dureri, păreri, Iancu, Porumboiu, Crăciunescu, hoţi, lei paralei, fricoşi, oi, boi, Mircea Sandu, Dragomir ??????, Mureşan !!!, Rapid, Steaua, România. BĂI, STOP.


Lipseşte fotbalul. Te-n-gură treabă! Şi ce nervi aveam când am plecat de acasă. Dau drumul la televizor, mut pe spanioli că se dă în reluare Valencia - Barcelona. Apropo, Costel, plodul lui Babel, a dat cu flit şi a hotărât să mai stea prin Spania.

2 comentarii:

21 martie 2008 la 10:00 Anonim spunea...

In fiecare zi traiesti lucruri netraite .De exemplu , ieri, pe langa plecarea lui Deaconu de la "serviciu" de garda, am mai fost martorul unui eveniment unic. Un user :"cepanamea" ma critica vehement , pe BLOGUL MEU, ca de ce ti-am dedicat eu tie un articol.O fi fost luna plina aseara ?

21 martie 2008 la 11:00 Bar Tikitaka spunea...

Nasty

Hai ca-i tare. Vreau sa vad respectivul comentariu.

Trimiteți un comentariu