Romania - Franta: Aceeasi vrajeala

Ce sa zic despre partida de aseara ( sambata seara ) ? Cam putine. Nu a fost rea. A fost plictisitoare. Parca am mai vazut-o de vreo 500 de ori si mereu la fel. Acelasi hei rup, daca e sa iasa bine, daca nu, ne sunt superiori. Partea pozitiva: am marcat si noi mai mult de un gol intr-un meci dupa nu stiu cat timp. Partea negativa: am primit mai mult de un gol.

Am mai vazut meciuri din astea. Specifice selectionatei Romaniei. Ma resemnez si vad ca cea mai mare a bucurie a serii pentru romani este egalul "scos" de austrieci in Insulele Feroe. Acum astept sa iasa ceva sefi de federatie in fata si sa spuna "Vedeti bai? Si ce mai carcoteati cand am scos eroic un 1-0 acolo".

Am dat play mai departe incercand sa gasesc ceva mai sub noi, ceva care sa ma redreseze din punct de vedere moral. Nu om fi noi ăia cei mai necajiti. Si dau peste Iwelumo. Iwelumo este atacant central. O fi avand el nume si fata exotice, insa picioarele ii sunt scotiene. Zgarcite cu golurile. El are marele merit in rezultatul de 0-0 dintre Scotia si Norvegia. Vezi secunda 35.

Am sfarsit seara cu Argentina - Uruguay. Intrari tari, scandal, goluri, ritm iute. Parca ar fi jucat o finala ceva nu un meci de calificare la acelasi campionat mondial la care vrem si noi sa mergem. 2-1 pentru argentinieni rezultatul final.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu