Noutati in blogroll

Blogrollul de pe Tikitaka s-a mai procopsit cu doua noi locatii. Una este a lui Florinel, iar cealalta a lui Cristi Scutariu. Cu Scutariu am avut ceva divergente in trecut, insa ce ne-am face fără polemică? Si de ce să nu recunosc, intru regulat pe blogul lui. Inca ceva, am puterea de a imi cere scuze in cazul in care am depasit anumite limite. Totusi, criticul din mine ( buah, ce modestie ) ma va zgandari ori de cat va crede de cuviinta.

Consider ca este cat se poate de benefica adunarea de informatii din cat mai multe puncte posibile cu putinta. Mai ales ca blogaraia sportiva din Romania este inca mica. In Spania, de exemplu, sunt peste 3000 de bloguri cu tema sportiva.

Ca fapt divers, vad ca este invazie de stelisti in blogroll. ( Acum trebuia sa urmeze un smiley, insa blogspotul nu produce asa ceva :D ).

2 comentarii:

24 octombrie 2008 la 15:41 Ovidiuss23 spunea...

Produce ;) . Cu o mica editare prin html si poti sa pui si smiley !

24 octombrie 2008 la 16:30 Bar Tikitaka spunea...

Sa imi spui si mie intr-una din zilele urmatoare cum :D

Trimiteți un comentariu