NE-AM SĂTURAT DE TINE BĂI DRAGOMIRE !



Nu vă vine să credeţi că această frază este cât se poate de des rostită de către iubitorii fotbalului din România domnule Dragomir? Sigur că sunteţi conştient de acest lucru, însă vă pasă de el la fel de mult cât îi pasă unui şorici de porcul de pe care a fost jupuit.

"Dumitru Dragomir: "Steaua a fost făcută de rîs pe veci". Vreau să vă spun ceva domnule Dragomir şi vreau să v-o spun de o aşa manieră încât să şi înţelegeţi.

"-Tu eşti vinovat de toate astea băi borfaşule. Tu ai permis ca un club de talia Stelei să fie manevrat de un om cu raţiunea îmbrăcată în izmene. Tu care te mândreai cu ce fotbal frumos şi mândru ai şi le-ai permis tuturor "oamenilor de afaceri care investesc în binele fotbalului românesc" să ne arate câ în loc de inimă au un cârnat umplut cu indiferenţă la adresa suporterilor. Tu ai fost ăla care ori de câte ori pocneau caltaboşii ăştia ce se numesc conducători de fotbal te-ai grăbit să iei aţa şi acul pentru a petici scursura. Din cauza ta ziarele au pe prima pagină faptele lor de vitejie în timp ce campioana ţării îşi savurează scurt şi indiscret succesul fără ca noi să merităm asta. Din cauza ta umblă ăştia cu banii prin sacoşe pentru a face "dreptate" în loc să cumpere un jucător sau măcar viitorul a vreo zece juniori? Şi ştii de ce faci asta? Pentru că eşti la fel de mânjit pe la gură sau pe degete ca şi ei. Înţelege că ne-am săturat de tine. Spune-le asta şi prietenilor tăi. Sunteţi cu toţi nişte borfaşi. Asta credem noi, în ciuda faptului, nu-i aşa?, că nu sunt dovezi."

Nu e aşa că sunt un nesimţit, un golan, un coate-goale? Nu vă înroşiţi la faţă. Să ştiţi că am glumit. E ca în bancul ăla cu dinamovistul, stelistul, ceferistul, bănăţeanul, olteanul şi rapidistul.Asta să le spuneţi şi prietenilor dumneavoastră. Chiar şi lui Mircea Sandu. Nu am vorbit serios. Înţelegeţi? Nu mă daţi în judecată. Sunt un glumeţ. Nu aşa merge treaba?

Uite ce-am făcut. Mi-au dat oamenii ăştia un blog şi eu l-am alterat cu vorbe despre dumitale. Am glumit şi de data asta. Ia să vedem la câţi oameni li s-a părut nostim.
.
P.S: Vă place fotografia Domnule Dragomir? Vă este cunoscut peisajul?

1 comentarii:

12 mai 2008 la 22:14 mormoloc spunea...

perfecta dreptate.chiar vroiam sa scriu si io ceva despre gunoiul asta.glumeam,e o zdreanta.

Trimiteți un comentariu