GSP vs ProSport (2)

Încă ceva pentru acelaşi Gusti. Sincer, ProSport evoluează foarte repede şi foarte bine. Obiectivi, în limita recentelor apărute graniţe Capitală-Ardeal , articole a căror calitate a crescut simţitor, site-ul se mişcă şi el destul de mulţumitor. Regret să o spun, însă Gsp stagnează, asta ca să nu spun că e pe o pantă descendentă. E opinia mea privind în câmp deschis, direct pe site şi pe hârtie. Nu mă uit pe trafic sau nu ştiu ce instrumente de măsurat care cred că v-au acaparat mai multă atenţie decât cea pe care trebuie să vă o acapareze satisfactia cititorilor. Sa mai amintesc ceva de Mysport ? O las pe data viitoare.

P.S : Nu, nu m-a racolat ProSport-ul şi nici nu vreau să vă perii pe voi. Înţelege exact ceea ce e de înţeles. ( Asta dacă vei citi rândurile de mai sus, normal ).
Încă un P.S : Vorbind de obiectivitate. Mi-ar fi plăcut sa ţipaţi la fel de tare şi la penalty-urile iertate Stelei. Nu e egal un verdict dat cu litere de o şchioapă cu o întrebare " Ce ziceţi a fost penalty? "

6 comentarii:

20 martie 2008 la 13:03 Anonim spunea...

Da, comentez. Gusti trebuie sa dea o naveta de bere. Conturile nu se vor incheia de la sine , nicicum. Am stabilit si locatia .Chiar daca nu vrea, va fi retinut intre orele 24-4,00 ,acolo. Tolontan ar trebui sa dea mult mai mult dar poate nu avem chef sa ii vedem mutra. Gusti e mai simpatic si mai sociabil. Deocamdata.

20 martie 2008 la 13:16 Bar Tikitaka spunea...

Bere.Locatie. Suna amenintator.

Motivul?

20 martie 2008 la 16:24 Anonim spunea...

Calitatea articolelor din ProSport a crescut mai mult decat simtitor. Ma bucur ca vezi si tu ceva din punct de vedere obiectiv.

20 martie 2008 la 16:34 Anonim spunea...

In cazul Mysport se vede deja seriozitatea. Intrebat (de catre Ovidiu) ce se intampla cu Mysport-ul, Gusti cerea timp. Insa fiecare zi trecuta incepe sa transforme acel proiect intr-un bluf. Drept dovada e si numarul de utilizatori care posteaza activ acolo. Se mai desfasoara maxim o treime din activitatea care era pe site, la inceputuri. Iar multi din userii care au postat inca de la inceput, s-au retras. E pacat, putea sa fie un proiect cu adevarat inovator. Putea iesi mult mai mult de acolo, insa nu a existat interes. Asta e opinia mea, tinand cont ca am urmarit ce s-a mai intamplat pe acolo. Chiar daca am renuntat.

20 martie 2008 la 16:44 Anonim spunea...

Marian

Sper ca esti suficient de obiectiv, dat fiind ca avand Mysport drept rampa de lansare, ai facut un blog personal si de acolo esti acum unde esti. Sper.

Da, stii ca am fost si SUNT INCA, unul dintre cei mai acizi useri de pe Mysport. Am acuzat si eu dezinteresul. Am sa scriu in curand ceva mai amplu dezvoltat pe tema asta.

21 martie 2008 la 00:01 Anonim spunea...

Da, sunt constient ca Mysport m-a ajutat. Foarte mult. Si tocmai de-asta imi pare rau cand vad ca nu mai exista interes pentru acel site, din partea celor de la GSP. Puteau iesi multe lucruri frumoase de acolo.

Insa e strategia lor, e treaba lor, e investitia lor. Oricum, chiar daca il vor relansa, nu stiu daca impactul va fi acelasi. Precum cel de la inceput.

Trimiteți un comentariu