Dirty blog stuff

Bloggerul numarul 1. Miezul. Atacă din nou GSP-ul. De ce oare numai GSP, nu ştiu.De ce oare din moment ce recunoaşte că este praştie atunci când vine vorba de sport?Traficul probabil.
E adevărat, în GSP prestează servicii destui oameni imbecili sau "incorecţi", însă din moment ce tu habar (măcar asta, că te pricepi )ai nu ai despre cine pe cine mai înjură prin fotbalul românesc, de ce zbieri ? E de preferat să îţi vezi de misiunea ta de "teh blogfather", pastorind oile ratacite prin blogosfera ajunse sa behaie la usa ta.


Până în momentul în care vei urla şi către ProSport, voi gândi că ai dreptate atunci când vorbeşti despre jeg în blogosfera românească şi mă voi întreba cam câte parale primeşti pentru a face "muncă murdară".
Trebuie sa precizez ca nu sunt avocatul GSP. Dovezi AICI SAU AICI. Se simte diferenta ?

6 comentarii:

13 martie 2008 la 16:27 Anonim spunea...

ai tras singur concluzia ca eu sunt idiot? sau ai fost ajutat? ;)

lucrurile scrise pe blogul meu nu au nicio legatura cu faptul ca lucrez la GSP.

te sfatuiesc sa te gandesti de mai multe ori inainte sa ma mai insulti.

13 martie 2008 la 16:28 Anonim spunea...

scuze...de fapt sunt imbecil, nu idiot :)

14 martie 2008 la 12:07 Bar Tikitaka spunea...

Spui ca lucrezi pentru GSP, iar blogul e aparte. Chiar si asa , imi mentin parerea, din moment ce esti capabil sa scrii articole de genul ala.

14 martie 2008 la 16:29 Anonim spunea...

nu inteleg care e problema.
articole de care gen? subiective? tre sa fiu obiectiv pe blog?
te deranjeaza faptul ca am insultat unii jucatori? nu mai intra pe blog. simplu.

gaseste-mi o buba in articolele pe care le scriu pentru GSP si atunci poti spune ca sunt imbecil.

nu mi-am propus asta ...

14 martie 2008 la 21:40 Anonim spunea...

Alex, si tu esti un critic acid al GSP. Dar intotdeauna ai argumentat. OK. Ti-ai dat seama corect de ce Zo$$o nu scrie nimic de prosport.

15 martie 2008 la 15:48 Anonim spunea...

Cristi

Uite pentru ca pana si Gusti s-a indurat sa lase un comment aici, imi permit sa spun urmatoarele. Eu unul daca as fi angajatorul tau si as vedea acele articole de genul" Ne-am pisat pe ei" sau altele as restructura sectia personal. Dupa cum spuneam , avem presa pe care o avem nu pentru ca o meritam, ci pentru ca ni se baga cu forta e gat.

In momentul in care citesc un articol, stire sau ce o fi mai prestezi tu pe GSP, cum ma pot delimita de vorbele josnice pe care le perpetuezi pe blogul tau personal ?

Daca vrei sa te refulezi, du-te la ghena din spatele blocului noaptea pe la ora trei si urla, de placere sau de durere, depinde de caz.Eu unul nu suport acest de gen oameni in presa. Cunosc destui in presa spaniola si iti pot spune ca, din pacate ceva obisnuit, este o mare diferenta in ceea ce priveste gradul de civilizatie.

Gusti. Daca am adus critici am adus nu pentru dragul de a critica, ci pentru ca vreau ceva mai de calitate. Insa la fel de bine ma pot insela. Eu sunt doar un amator, care citeste insa Gazeta , ba chiar o cumpara, online sau pe hartie. Vreau sa fiu informat chiar daca sunt departe de tara, insa nu ma multumeste ce mi se ofera.

Cat despre Zoso, mi-am promis, ca si in cazul lui Becali, ca nu mai comentez. Nu merita.

Cu ocazia tin sa iti multumesc ca desi am avut destule replici acide la adresa ta ai avut bunavointa sa imi lasi mesajul de mai sus, desi asta nu te va feri nici pe viitor de sageti, daca voi avea motiv sa le trag. :D

Trimiteți un comentariu