Jena

Duminică de odihnă. Relaxare. Aşa că nu iţi rămâne decăt să îţi bei cafeaua liniştit şi să citeşti presa. Cobor şi mă întâlnesc cu un grup de prieteni. Printre ei şi un italian, aşa că facem schimb de periodice. Eu, prin vestita "combinaţie mioritică" reuşesc să am la dispoziţie presa românească ( varianta scrisă ) în fiecare week-end. Nu ştiu şi nici nu mă interesează cum , însă week-end de week-end la dispoziţie ediţia tipărită a Gazetei Sporturilor. Revenim în cafenea. Schimb de ziare. Mă adresez aici domnilor de la Gazeta Sporturilor nu într-un acerb atac la adresa acestui cotidian ci într-o încercare de a îmi face înţeleasă jena cu care am prezentat "Gazeta Sporturilor" drept cel mai citit ziar de sport din România. Dacă ediţia on-line a făcut un pas înainte şi s-a aliniat cât de cât standardelor occidentale, îmi pare rău să o spun, însă ediţia tipărită nu pare să fii evoluat cu nimic faţă, spre exemplu, de cea de acum cinci ani. Dacă nu cumva, nu a coborât puţin nivelul. Hârtie de o calitate net inferioară ziarelor occidentale, informaţiile într-o certă disproporţie cantitativă faţă de fotografii şi publicitate, informaţii mult prea puţine. Am făcut câteva fotografii pentru a exemplifica cele spuse mai sus şi nu e de mirare să sufăr de complexul "românului" din moment ce dintr-o pagină întreagă nu poţi scoate mai mult de 20 de rânduri scrise cu informaţie şi trei sferturi de pagină acoperite de o fotografie. În schimb "Corriere dello Sport" îi acordă lui Radu Ştefan o jumătate de pagină şi aici ne referim la o pagină format mare, în stilul cotidianelor italiene. Să mai amintim că spaniolii de la Marca au scos azi un supliment dedicat legendei celor de la Real Madrid, DI Stefano, supliment de 16 pagini, tot atâtea pagini căt are Gazeta Sporturilor în total. "Marca" ediţia scrisă este tipărită pe 64 de pagini, suplimentul aparte şi gratuit. Preţul 1 euro.

P.S. Mi-a trecut momentul de halucinaţie după ce pe aeroportul din Otopeni am fost nevoit să plătesc pentru o cafea acum câteva săptămâni nu mai puţin de 6 ( şase ) euro. Pe aeroportul din Madrid o cafea costă 1,40 euro.

P.P.S Nici Pro Sport nu este mai breaz din câte vad în ediţia pdf de azi. Tot 16 pagini cu multă "umplutură"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu