Julio Gonzalez,fotbalistul fara o mana.


Julio Gonzalez se va transforma astăzi în marea atracţie al Turneului Clausura din Paraguay,dat fiind că îşi va face apariţia pe terenurile de joc,după o absenţă de aproape doi ani,datorată unui accident de maşină suferit,motiv pentru care i-a fost amputat braţul stăng.Clubul său Tacuary,va da piept cu echipa Olimpia iar atacantul care va juca fără proteza pe care o uzează de obicei,va fi introdus pentruprima oară după lunga pauză pe finalul partidei.
"Am trecut prin multe momente dificile în viaţă,însă niciodată nu mi-am pierdut credinţa în Dumnezeu,cel care acum îmi dă încă o dată bucuria şi posibilitatea de a face ceea ce imi place cel mai mult : a juca fotbal",explică Gonzalez.


Jucătorul a suferit un accident de automobil în decembrie 2005 în timp ce se deplasa către aeroportul din Veneţia,împreună cu colegul său de echipă argentinianul Gerardo Grighini,urmănd să petreacă sărbătorile de Crăciun împreună în Paragauy.Din respectivul accident, Grighinia scăpat teafăr,norocul ocolindu-l însă pe Gonzalez care după săptămâni de terapie intensivă s-a văzut cu braţul stâng amputat.Un adevărat exemplu de ambiţie jucătorul completează "Viaţa este frumoasă,chiar mai mult atunci când priveşti căte problemesunt în întreaga lume.Tocmai de aceea,am decis să nu imi pierd niciodată speranţa şi bucuria că încă trăiesc".


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu