Eurogoluri: Berbatov, Tevez

Din păcate în timp ce noi exportăm jucători la arabi, bulgarii joacă la nivel înalt. Gol de mare atacant reușit de Berbatov în Manchester United - Tottenham, control de mare finețe și o execuție și mai și. Atacantul perfect. De manual.

Mai jos nu e un gol, ci o ratare, însă o ratare frumoasă din același Manchester United - Tottenham. Autorul, argentinianul Tevez. Uneori, atunci când se joacă fotbal frumos, până și ratările sunt frumoase. Apropo, dacă nu știați. Scor final Manchester United - Tottenham 2-1

5 comentarii:

25 ianuarie 2009 la 08:18 Anonim spunea...

fotbalul nostru nu mai merita vazut :)

25 ianuarie 2009 la 16:21 Anonim spunea...

Oare ce a fost mai frumos, golul lui Berbatov sau ratarea lui Tevez? :)

Off Topic: Da, am mutat catrafusele. Dar de această dată cu tot cu nume şi un alt stil. E mai bine? Nici eu nu ştiu. :p

25 ianuarie 2009 la 16:26 Bar Tikitaka spunea...

Alberto

E mult mai bine, mai lucrează la el puțin și să nu renunți și la ăsta :D

25 ianuarie 2009 la 17:34 Anonim spunea...

La ce te referi când spui de loucrat. Orice opinie e bine-venită. De ăsta n-am cum să mă mai las, decât dacă o să mă plictisesc de sport vreodată. Fabrica era o aglomeraţie de monden şi sport...şi de aceea am renunţat. :) Plus că la Blog-de-Sport, ştii şi tu, au fost altele motivele pentru care s-a terminat. Din vreo 7 membri, mai rămăsesem doar vreo 2. :(

Trimiteți un comentariu