Noi suntem romanii

Perfect invățat acest imn de către jucătorii CFR-ului din Cluj. Au jucat ca niște adevărați români. Leneși, indolenți, delăsători. De ce să ne mai rupem oasele? Am scos deja patru puncte, s-a aflat despre noi în toată Europa. E suficient.
.
M-am cam săturat să tot văd echipe românești luând bătaie. Parcă sutem carne tocată deja, servită în ditamai supermarketul împachetată în canțerole frumos ornate. Trăim o senzație că participăm, în ciuda eforturilor de a ieși de acolo, la eternul concurs Cine poate fi mai ridicol? Acum ce? Vorbim o viață întreagă despre ce tari am fost când am câștigat pe Olimpico sau am făcut o remiză cu Chelsea? Mai știu unii care trăiesc din amintirea unei Cupe a Campionilor.
.
Notă de trecere: Dubarbier și Tony. Repetenți: Culio și Peralta.
.
Românii au multe calități și defecte. Printre defecte putem găsi și invidia. Invidia poate fi însă transformată într-o virtute sănătoasă. De ce să nu îi invidiem pe ăia mari? E uman și poate genera impulsuri competitive și pozitive.
.
Însă noi suntem români. Nu ne place să ne recunoaștem defectele , cu atât mai puțin să le transformăm în calități. Putem însă să transformăm calitățile în defecte. Cel mai bun exemplu, CFR Cluj, marți seara, 4 noiembrie 2008.

2 comentarii:

5 noiembrie 2008 la 12:29 Anonim spunea...

Sal Alex ! Am ramas socat .Am scris si eu un material, pe blogul meu , fara sa citesc ce ai mai scris tu astazi .Cand am intrat aici, am ramas bush-bee .Aceleasi idei principale .Este aceeasi senzatie amara care ti-o lasa aceste meciuri cu echipe romanest .Aceeasi amaraciune ca nu invatam nimic din greseli .Numai bine si "succesuri" , beleaua ! (este o urare la moda , care circula acum prin Romania !) P.S. Nu a dat criza in tine,inca, pe acolo ?

5 noiembrie 2008 la 14:19 Bar Tikitaka spunea...

Inca nu :D. Sunt inca acolo, dar sunt si pe dincolo :D

Trimiteți un comentariu