Cum se scrie Liga Campionilor?

Valeriu Argaseala isi bate joc de cei de la Dinamo. Personalul din Bar Tikitaka nu putea sa stea cu mainile in san in fata unui asemenea gest si sare in ajutorul dinamovistilor. Am cautat si am strans pentru cei dinStefan cel Mare traducerea titlului acestei competitii in cateva limbi de circulatie internationale,sperand astfel ca pe viitor, clubul dinamovist sa nu mai fie pus in situatii de acest gen.


Deci promitem, e ultima oara cand Argaseala face gluma asta.

Liga de Campeones - Spania
دوري أبطال أوروبا - dialect arab
Шампионска лига на УЕФА - Rusia
Liga mistrů UEFA - Cehia
Κύπελλο Πρωταθλητριών Ομάδων Ευρώπης - Grecia
Ligue des Champions de l'UEFA - Franta
UEFA-bajnokok ligája - Ungaria
Liga prvaka - Croatia
チャンピオンズリーグ - Japonia

Precizare: Pentru a usura munca angajatilor clubului Dinamo, am cautat in istoria acestui club si am descoperit ca tarile pentru care trebuie sa stie neaparat traducerea sunt urmatoarele:

Mesterligaen - Norvegia
Meistaradeild Evrópu - Islanda
Mestarien liiga - Finlanda
Liga Mistrzów - Polonia
Champions League - Olanda
Liga Campionilor - Romania

Sperand ca am fost de folos, placerea fiind de partea noastra, va lasam sa va pregatiti de Champions League.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu