Eternul "La noi si la ei"

Una scurta

În parcarea unui restaurant situat pe marginea unei autostrăzi spaniole se rostesc următoarele cuvinte:

-Vezi taurul ăla? Câţi bani am scoate dacă l-am vinde la fier vechi !

Cine a călătorit în Spania a observat probabil că pe marginea autostrăzilor sunt postaţi nişte tauri imenşi, puşi acolo cu scop promoţional. Românul nu a scăpat ocazia de trage foloase şi de pe urma acestei idei.
Alta


Terasa unui bar dintr-un mic orăşel spaniol. Târziu. Ora unu noaptea. Trei mese ocupate. Apare poliţia şi se duce direct la barmani.

- Am primit o plângere din partea vecinilor că de pe terasa dumneavoastră se aude foarte mult zgomot. Dat fiind ora târzie va rugăm să strângeţi terasa şi să va rugaţi clienţii să între în interiorul barului.
-Cum pot eu să mă duc să le spun clienţilor să se ridice de la masă? La una din mese este chiar primarul cu familia.

Se duc poliţişti la fiecare masă în parte şi explică. Lumea se ridica ascultătoare. Unii pleacă spre casă, alţii intră în bar. Inclusiv primarul şi familia. Fără să spună nici un cuvânt.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu