Daniel Florea ii da cu valiza in cap lui Sandu

"Adica tu ce crezi? Ca eu nu pot sa spun ca tu ai luat jumatate de milion de la Taher?" Adica eu ce sa cred acum? Ca un oficial, sef de comisie, acuza asa voalat in cel mai pur stil mafiot, nu este la randul lui implicat in interesele unora sau ale altora. Cert este ca s-au format doua grupari in acest caz, iar Steaua s-a facut cu un mare dusman numit FRF. Executam un "pe loc reapus", cu convingerea ca vor apare multe, extrem de multe amanunte ale jegului gros ce atarna pe pielea fotbalului romanesc. Punem pariu ca vom afla ceva in neregula si despre acest Daniel Florea?

5 comentarii:

26 iulie 2008 la 14:47 Anonim spunea...

eu nu inteleg de ce a trebuit sa se dezgroape mortii. probabil putina agitatie inainte de inceperea campionatului nu strica. plus ca ma gandesc si ca astfel atentia opiniei publice a fost deturnata de la scandalul televizarilor.

26 iulie 2008 la 15:04 Anonim spunea...

Toata tarasenia asta a fost premeditata. De cine? Probabil de aia care au atacat acum, cei care simteau ca le fug banii de Champions League din mana. Asteptam raspunsul celorlaltor hoti.

26 iulie 2008 la 15:11 Anonim spunea...

ai dreptate. probabil asta e cel mai trist lucru, ca se cearta hotii intre ei. practic, nu ai cui sa dai dreptate

26 iulie 2008 la 15:17 Bar Tikitaka spunea...

Din partea mea nu le urez altceva decat "Puscarie placuta".

Apropo ti-am listat blogul. Nu stiam de el, sincer.:)

26 iulie 2008 la 15:45 Anonim spunea...

am observat, merci. nu trebuie sa te scuzi, nu sunt prea celebru :))

Trimiteți un comentariu