SĂ ÎŢI CERI SCUZE DOMNULE PIŢURCĂ

Încă nu îmi vine să cred. Să vii să îmi ceri scuze domnule Victor Piţurcă. Mie suporterului român.Să îmi ceri scuze în genunchi. Altfel, nu meriţi nimic. Şi îmi pare rău. Îmi pare rău pentru tricoul cumpărat. Îmi pare rău că am fost atât de optimist. Îmi pare rău pentru băieţii pe care i-ai avut sub comandă. Băieţii pe care dumneata, domnule Piţurcă, dumneata i-ai ales pentru ca acum să îi scoţi ţapi ispăşitori. Acum îi scoţi la primit castane? Cine trebuia să îi motiveze, dacă nu dumneata? Îmi pare rău pentru fiecare în parte şi pentru înjurăturile pe care le-au primit din tribune sau din faţa televizoarelor. De ce să fie înjurat Florentin Petre? Ce vină are el că antrenorul îl bagă în teren pentru a încerca să înscrie două goluri.

Îmi pare rău că nu am înţeles de ce într-un moment în care aveam nevoie de două goluri, bagi un atacant însă scoţi tot un atacant.Îmi pare rău pentru Bănel. Nu merită să tragă Dinu în el. Bănel ar alerga şi mai mult dacă dumneata, un antrenor laş, l-ai fi lăsat. Să îţi ceri scuze domnule Piţurcă. Altfel nu meriţi nimic. Şi îmi pare rău. Îmi pare rău pentru acel fabulos imn cântat din peluza galbenă de pe stadionul din Berna, îmi pare rău că s-a cântat în timp ce dumneata dormeai cu ochii pe ceas.

Ai făcut să sufere o ţară întreagă şi să ne fie ruşine. Însă ruşine cu tine, cu tactica ta. Mândria de a fi român rămâne acolo, altfel imnul nu s-ar fi auzit pe stadion cântat de 7000 de oameni la unison.Nu ai meritat acel moment. Şi pentru asta trebuie să îţi ceri scuze unei ţări întregi. Cere-ţi iertare, pentru că ai fost un laş, apoi retrage-te. Pentru mine dumneata eşti singurul vinovat. Aceiaşi băieţi care în meciul cu Italia au jucat de la egal la egal cu cei care acum sunt în sferturi, au fost ţinuţi în frăie de către dumneata, domnule Piţurcă. Să îţi ceri scuze şi să pleci cu capul plecat. Aşa cum îţi place. Nu ai dreptul la onoarea de a privi tricolorul.
Mă vezi? Eu sunt cel din fotografie. Să vii să îmi ceri scuze. Mie şi tuturor suporterilor români.Să îţi ceri scuze că ai fost fricos. Laş. Nu ai auzit ce zice imnul?

1 comentarii:

18 iunie 2008 la 10:37 Anonim spunea...

Nu numai Piti e de vina...si jucatorii sunt. Au intrat pe teren gandindu`se ca olandezii se vor da la o parte si au luat teapa. PACAT

Trimiteți un comentariu