Helmuth Duckadam : “MI-AM VÂNDUT MÂNUŞILE DE NEVOIE”

“Nu l-am cunoscut pe Nicu Ceauşescu şi nici nu am primit vreun Mercedes de la preşedintele celor de la Real Madrid”. Vorbe spuse pentru Canal Plus Spania de către Helmuth Duckadam intr-un reportaj al televiziunii spaniole despre portarul-legendă al Stelei, omul care contribuia decisiv la câştigarea Cupei Campionilor pe 7 mai 1986.
.
În Spania circula ulterior acelei finale un zvon conform căruia preşedintele celor de la RealMadrid, i-ar fi făcut un Mercedes cadou lui Helmuth pentru simplul fapt că “i-a umilit”pe eternii rivali de la Barcelona. Aceaşi legendă spune că o dată întors în România, Ceauşescu ar fi dat ordin să i se rupă degetele pentru că refuza să predea respectivul automobil. Realitatea este alta însă spune Duckadam :”Am fost nevoit să mă retrag din cauza durerilor puternice cauzate de un cheag de sange ce bloca circulaţia sângelui pe braţul drept”.
.
O lecţie de modestie şi sinceritate predată de un om care a scris istorie pentru fotbalul românesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu