FOTBAL, FOOTBALL, GOL, GOLAZZOOOO - Dominatia Albionului

Anglia va avea două echipe în semifinalele Champions League din acest sezon ( una dintre Liverpool si Chelsea sigur in finala), şi probabil o a treia, Manchester, în cazul în care îşi va ratifica avantajul obţinut în faţa Romei în tur chiar pe Olimpico.

Ce poţi să zici?Meciuri de o intensitate, viteză şi ritm de joc superioare oricărui altui campionat european.Spunea Fabregas în momentul în care era selecţionat la naţionala Spaniei că ritmul pe care el încearcă să îl imprime nu este foarte suţinut de către colegii din Primera Division. Ar mai avea rost comparaţiile cu fotbalul din Liga I Burger ? Hmmm .... Ai noştri nu ştiu cum să fugă mai repede spre vestiare făcând pe ei de frică din cauza unei brichete, iar englezii fug mai repede chiar şi într-un picior.

Aseară am văzut în Liverpool-Arsenal o mostră adevărată de fair-play. Fabregas putea evita cu riscul unei eventuale eliminări golul de 4-2, dându-l cu roatele în sus pe olandezul Babbel. Nu a făcut-o, olandezul a marcat golul care sentenţiona partida. Uite de aia îmi place fotbalul. Nu pentru simulacrele din Liga I Burger. Uite de aia îmi place fotbalul, pentru că văzându-l pe Walcott cum se înşiră pe tot terenul la golul doi mi-am adus aminte de Owen în acel meci Anglia- Argentina din France 1998.

Ce să mai, un meci care poat salva un an întreg de mediocritate. Dacă ea ar exista acoloîn insulă. Mai greu. Savuraţi cursa lui Walcott şi deşi Arsenal a ieşit din Champions League, tot respectul pentru promovarea fotbalului adevărat.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu