SCRISOARE DE ADIO


Când vei citi aceste rânduri, corpul meu va fi început deja să alimenteze eternul lanţ al eternităţii de “dincolo” . Sper ca şoarecii ce se vor îngrăşa cu ADN-ul meu să nu moştenească stupiditatea mea genetică care este impregnată în el, deşi, având în vedere că sunt şoareci necrofagi, nu cred că va nota nimeni diferenţa. Ştiu, că asta er trebui să fie o scrisoare de sinucigaş, nu o nuvelă şi că mereu încep să deviez, însă draga mea, dacă nici acum nu pot să îmi fac de cap, mai bine mor ( vezi că ştiu să fac şi glume bune? ).
=
Înţelege-mă, nu te învinovăţesc, nu mă sinucid pentru că aş avea ceva probleme cu tine, nu sunt un laş, un omuleţ patetic şi fără “sânge în vene”, nici pentru că tu ai fi făcut ceva care să ma ducă spre acest gest.Viaţa este lipsită uneori de sens, tot ce este bun îngraşă sau este păcat, România nu a câştigat niciodată un Mondial de Fotbal iar lui Nichita Stănescu nu i-au dat premiul Nobel.
=
Nu, asta nu are de a face decât cu simplul fapt că am găsit LUMINA. Să nu plângi mult pentru mine, cel mai bun lucru pe care îl poţi face este să găseşti pe altcineva care să te merite mult mai mult decât mine ( ceea ce nu e prea dificil ), cineva care să se ridice la înălţimea ta, care să ştie să te stimeze şi să te aprecieze.Cred că sunt mulţi ruşi, indieni sau, mă doare inima să o spun, unguri care vor avea mult mai bine grijă de tine,decăt am făcut-o eu.
=
Gata.Nu mă mai lungesc mult cu vorba, promit că e ultima oară în viaţa mea ( ha, ha, ha, umorul ăsta al meu, mă izbeşte acum la final, însă tipul ăsta de glume se pot face o singură dată, înţelege…. ), mi-ar place însă să mai aranjezi o chestie pe care eu am lăsat-o neterminată.
=
Casa. Nu pot decât să îţi spun că am pierdut-o la Poker. Înţelege că aveam careu de POPI, era un pariu imposibil de pierdut, însă popii nu au fost de ajuns. Nu îţi fă griji însă, hahalera aia care mi-a câştigat-o a spus că va pune gazon nou şi că îţi va face o “ofertă imposibil de refuzat”. Cred că vrea să îţi pună numele la intrare.
=
Acum chiar că e gata. M-am chinuit să scriu frumos, să nu iasă agramat, sper să fii fericită. Sincer.
=
P.S. Ai observat că în sfărşit am lăsat în jos capacul de la W.C ? (ehhh … îmi venea mai uşor să ajung la tavan ca sa agăţ funia ).
=
POST P.S. Am uitat însă să trag apa …..( ha ha ha hahalerelor …. să te pup Steluţo ).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu