DOUĂ BANCURI

Finala Ligii Campionilor.Un bărbat îşi ocupă locul al cărui număr era imprimat pe biletul cumpărat cu mari sacrificii şi observăcă scanul de lângă el era gol.Întreabă un alt bărbat aşezat un scaun mai încolo:

-Mă scuzaţi.Acest scaun este ocupat?
-Nu.Nu este - i se răspunde.
-Incredibil...Ce om normal la cap cheltuie o groază de bani pentru un bilet la unul dintre cele mai importante evenimente din fotbal pentru ca mai apoi să nu îl folosească?
-Pfff...în realitate,scaunul este al meu.Am cumpărat biletele acum un an de zile.Se presupunea că voi veni cu soţia,însă a decedat.Este prima finală la care nu asistăm împreună,de când ne-am căsătorit.
-OF....Scuze.Imi pare rău să aud asta.Însă...nu aţi găsit pe nimeni altcineva care să vă însoţească.Un prieten,o rudă sau un vecin?
-Nu...adevărul este că nu.Au decis cu toţi să participe la înmormâtare.

=

Un puşti intră într-un magazin de echipament sportiv:

-Îmi puteţi vinde un tricou cu CFR Cluj?
-De care?De jucător,de portar sau de arbitru?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu