TOP BLOG RAKING - OCTOMBRIE 2007



Revenim astăzi cu TOP BLOG RAKINGUL pe luna octombrie.Criteriile care stau la baza acestui top le-am explicat deja aici.Luna octombrie aduce câteva noutăţi in top,păstrat la aceleaşi dimensiuni totuşi,pentru a nu ne întinde mai mult decât ne este plapuma.Să începem cu prospaturile:




NASTYBOY: Un tip extrem de haios,însă cât se poate de tăios atunci când vrea pe care l-am cunsocut pe blogurile Mysport.S-a gândit să îşi facă propriul colţ virtual şi deocamdată mă are de vizitator fidel.



NANDOS : Amestecă tot ce prinde în raza lui de acţiune,de la sport şi răfuieli personale până la chestii super-nostime.Identitatea proprietarului o păstrăm secretă pentru a nu fi deranjat la job.



ARENA SPORT : Am dat peste el întămplător.Multă informaţie pentru un blog personal.Arată bine.Sperăm să şi îl ţină mult.



BLOG DE SPORT : Merg în plin.Se poate şi mai bine însă sunt doar la început şi evoluează pe zi ce trece.



SUPER STEAUA : Fanii stelişti sunt răsfăţaţi acolo.Zeci de fotografii cu jucătorii din Ghencea,pe sau în afara gazonului.



Dacă am omis pe cineva îmi cer scuze celor care nu apar în această insignifiantă listă,însă mare mai este grădina blogurilor iar timpul în bar este puţin şi trece repede.Vă rugăm avertizaţi-ne de existenţa voastră aici sau la adresa bar.tikitaka@yahoo.es.

3 comentarii:

27 octombrie 2007 la 09:27 Anonim spunea...

Ti-as propune un link exchange sau o colaborare, daca ai fi de acord cu ARENA SPORT. astept mesajul tau pe mail la adresa sport@alingeorgian.ro.. in rest, tine-o tot asa, imi place blogu' tau

1 noiembrie 2007 la 16:22 Anonim spunea...

trimite-mi un banner pe adresa sport@alingeorgian.ro... astept banneru tau sa-l pun se ArenaSport! Bafta multa in continuare, e super-tare blogu!

21 ianuarie 2009 la 12:34 Bar Tikitaka spunea...

Cu exchange am rezolvat deja.

Trimiteți un comentariu