NOUL FOTBAL ŞI TELECOMANDA

GLOBALIZAREA MULTIPLICĂ IMAGINEA JUCĂTORILOR ŞI NUMĂRUL DE PARTIDE.PENTRU A FACE DIFERENŢA AVEM TELECOMANDA.

—————————————————————————————-

A descoperi pe unde trece noul e parte esenţială din politica unui club de fotbal ce se respectă.Şi vorbim de marile cluburi europene.Şi noul nu rezultă a fi uşor de detectat pentru că este variat,contradictoriu,incert.A juca frumos nu are nici o valoare dacă nu se câştigă,se câştigă însă nu are nici o valoare dacă jocul nu a fost frumos,se joacă frumos şi se câştigă poate fi subvalorat fără jucatori-vedetă de impact mediatic şi la impactul mediatic nu se ajunge doar jucând un fotbal frumos.Pe cât de confuz pe atăt de adevărat.
.
Jucătorii de fotbal mereu s-au simţit speciali.Săreau peste masă pentru a ajunge la timp la miuţele incinse in faţa blocurilor sau pe maidane,iar ajunşi la un club profesionist,încă adolescenţi,au parte de sfaturile unui specialist in nutriţie şi mai şi sunt plătiţi pentru acelaşi lucru pe care il făceau pe strazile cartierelor.Pe gazon arată ceea ce sunt capabili să facă,unii mai bine,alţii mai puţin bine,însă o dată ieşiţi de pe gazon,tendinţa este de a se izola,sunt capricioşi,se cred unici.Trăiesc dintr-un joc ce îi îndepărtează de lumea reală iar de când fotbaliştii au devenit buricul pământului aceste simptome nu au facut decât să se agraveze.Cum să nu se creada Beckham atăt de special,atât timp cat este supus unui adevărat acroşaj mediatic.E un actor ce interpretează rolul sportivului adaptat la sistem,aşa cum Maradona interpreta in acea epocă a anilor 80 rolul sportivului infruntând sistemul.Cei doi sunt maximii exponenţi ai globalizării fotbalistice,cei care au ieşit in evidenţă dintre milioane de jucători amatori sau profesinişti ce fug in spatele unei mingi,săptămânal in întreaga lume.

-
Beckham este noul în fotbal?Şi cluburile?Ştim că spectacolul fotbalistic cere impact şi că jucătorii,chiar şi ziariştii au nevoie să se diferenţieze pentru a fi cineva.In interiorul acestei avalanşe mediatice,la fel şi cluburile au nevoie de vizibilitate pentru a ieşi în evidenţă.Cu căt mai departe ai călători pe glob cu atăt mai mult iţi vei da seama ca fenomenul fotbal este apreciat din ce in ce mai mult.Real Madrid, Manchester,Bayern Munchen,Milan,Barcelona,Liverpool,Arsenal, au trecut de mult de la a fi o marca made exclusiv intre graniţele propriilor ţari.
.
Ronaldinho,Messi,Kaka,Torres,Cristiano Ronaldo sau Podolski au trecut de la statutul de jucatori la cel de produse de marketing din Asia până in America Nouă.Au fost timpuri in care onoarea se apara in faţa clubului rival,însă acum concurenţa se poartă nu numai cu cei din teren,ci şi cu cei din tribune,din birouri,din media,de fapt o lume întreagă .Trebuie sa covingă ca ei sunt noul.Avem la dispoziţie zeci de partide şi o telecomandă pentru a alege numai una.
.
Duminică.
.
După ce criteriu veţi alege o partidă pentru a o viziona dacă echipa favorită nu joacă? Cu siguranţa după unul care sa promită ca veţi gasi spectacol:pe acolo trece şi noul fotbal.



.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu