Adriano-Alt cal breaz


Adriano a decis că în sfârşit ar trebui să facă şi ceva util.

După sezonul trecut în care starul brazilian a putut fi văzut nopţi întregi pe la fieste,fumănd şi cu sticla în mână ori pe motocicletă fără cască..de nerecunoscut....acum două zile persoonajul nostru s-a confesat intr-un interviu acordat celor de la SkyLife:"În acele momente,nu reuşeam nici măcar să dorm ,ce să mai vorbim de a face ceva pozitiv.Mă gândeam prea mult la problemele şi pentru a reuşi să dorm aveam nevoie de băutură.Am pierdut un an şi jumătate din viaţa mea.Nu vreau să mai fac aşa ceva".

Adriano pe care conduita sa iresponsabilă l-a scos din primul 11 al lui Inter,deasemenea el nefiind in lotul înscris pentru ChampionsLeague din acest sezon explică calvarul prin care a trecut"Existau prea multe lucruri care mă deprimau,nu reuşeam să îmi menţin problemele personale în afara gazonului.Cănd mă antrenam, mă gândeam doar la ale mele şi nu puteam juca bine.Fără îndoila că a fost o mare eroare"

Pare incredibil că un jucător de faimă mondial ca Adriano,bogat şi puternic,poate cade într-o situaţie de acest gen,insă tot el dă motivul tuturor problemelor"eram mai fericit cănd nu aveam bani.E clar că banii ajută,însă nu îţi dau fericirea ,pentru că fericirea nu o poţi cumpăra.Când eşti în momente nefericite,banii nu te ajută".

Adriano asigură că acum,după întoarcerea in primul 11(a progresat mult-spune Mancini),că a învăţat lecţia şi că în sfârşit se simte bine recuperat,in mare parte motivul fiind sosirea mamei sale si fiului său la Milano.Rămâne de văzut dacă Adriano va căştiga probabil cel mai important meci din viaţa sa.Noi din bar,bem o bere în cinstea lui.Forza Imperatore!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu