Ce campionat frumos



Imi place campionatul romanesc. Recunosc imi facea greata pana acum cateva zile. Declaratii dure si cat mai lipsite de decenta. Vulgaritate si ingamfare. Epitetele negative se pot insira. Insa am revenit asupra perceptiei. O declar falsa. Cel putin pana duminica. Cel putin pana in momentul in care arbitrul va fluiera finalul de la Steaua - CFR Cluj. Imi plac aceste zile de dinaintea meciului. Ceva s-a schimbat. Ghencea va fi plina. Nu vine Real Madrid. Nici Dinamo. Nici macar Rapid sau Craiova. Vine CFR Cluj, o echipa careacum ceva sezoane intindea noroiul de prin esaloanele inferioare. O echipa care in toamna dadea refresh ridicolului in fata unor modesti fotbalisti ciprioti. Se umple Ghencea. Iar Steaua are putine sanse de a mai cuceri titlul. Putin mai multe decat Dinamo, totusi. Mai putine decat Rapid. Desi daca inspiram aer de Giulesti, nici acolo nu este asa bine. Ce se intampla ? Imi place campionatul romanesc.


As vrea ca anul viitor, sa fie plin iar Ghencea la Steaua - CFR Cluj. Iar diferenta de puncte dintre cele doua echipe sa fie infima. Dinamo si Rapid sa fie si ele acolo in carti. Chiar si Craiova. De ce nu si Timisoara?. Imi place campionatul romanesc. Pentru ca e romanesc. Nu mai este campionatul capitalei. Mai vorbim dupa meci.
.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu